The ape was a great big hit

Inatt när jag inte kunde sova lyssnade jag på massa "oldtimesmusic" :D
Så himla roligt!
Laddade ner Manson - Lest we forget (best of) och kunde fortfarande varenda text i alla låtar. (för er som inte är från krhamn så kan jag säga att jag lyssnade typ bara på sån musik.... inget emot min nuvarande "skakarumpamusik" inte.) Var tom på honom när han(dom) spelade på Hovet någon gång för länge sen. Stod allra längst fram med mitt blonda hår bland alla darknezz-folk och emos) Dita Von Teese stod inte långt ifrån mig på andra sidan staketet. Hehe
Så laddade jag ner  The Knife, Alice In Videoland och Eskobar.
Väldigt många minnen :D
Funfun!


Ikväll blir det hemmafest hos Tilda. Ska bli nice :) (kommer somna efter första cidern, men tanke på min sömn de senaste nätterna... men som, många gånger tidigare, sagt; det ska kännas att man lever)
Första tankten förut var: "nej jag kan inte följa med... jag har inget att ha på mig"
Gick in på Gina efter jobbet för att hitta mig något billigt att ha på mig... (yeah right)
En timma senare traskade jag ut från NK med ett linne rikare, och 399:- fattigare.... (får svälta några dagar mer innan nästa lön bara) men det är jag värd. hihi

Ha en bra kväll alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0