stackars stackars mig

Igår satt jag på axess akuten näst intill halva natten, tack o lov hade jag underbara Petri med. Annars hade jag nog dött. 6 långa timmar tog det innan det blev min tur in till doktorn.
De konstaterade att jag hade 39,6 härliga graders feber och halsfluss. (jag kan säga att jag mådde/mår som skiten själv) Urinvägsinfektionen har gått ner och det gav inget utslag, men skulle det finnas något kvar skulle detta försvinna med penecillinen jag fick.

Man kan ju tro att det är billigt att bara ligga hemma och vara sjuk. -Yeah right.
Taxi fram o tillbaka axess 180*2 = 360:-
Att besöka doktorn: 200:-
Penecillinen: 80:-
Tilltugg under de 6h vi väntade på vår tur,(petra behöll resten:P) 100:-
Totalt har detta kostat mig 740:-
Det kunde jag köpt balkongmöbler för :( :( Ångrar som fan att jag tog taxin.

jaja, nu ska jag sova. har precis varit nere på apoteket och hämtat medicinen o lämnat av farmor o grabbarna på stationen.
Ja, det var trevligt att dom kom, trevligare att dom åkte.
Sovtajm.

Kommentarer
Postat av: limp

stackare!!! =(

2008-05-11 @ 17:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0