sömn is the shit.

Sov sååå himla skönt inatt. Underbart! Det var dock på tok för kort tid. Men jag sov! Det är alltid något. :)
(var verkligen supertröttast på jobbet. MEN jag somnade, måste ha varit b.la nyponsoppan)

Imorgon har jag mycket att stå i innan jobbet. Storhandla, städa lägenheten, diska och sola.
HATAR att handla, varför spendera pengar på käk när det finns kläder att lägga cashen på!? :D
Allt detta för min älskade farmor kommer hit.
Jag har löst en väldigt viktig sak innan hon kommer hit iaf!
- För ett tag sedan fick jag en summa pengar av henne för att handla köksknivar för (sånt är ju ganska dyrt).
Veckan efter pratade jag med henne o sa att jag hade köpt en hel hög med bra knivar. Förskärare, köttkniv, brödkniv osv. (yeah right....)
Hade lite panik över detta när jag kom på att hon skulle hit, för jag har faktiskt bara köpt två knivar... inhandlade på IKEA för 70:- styck.
Men detta löste Pontus och lånade ut ett helt knivset till mig. Så nu kan hon komma o se va duktig jag varit o spenderat pengarna rätt.... (hemskt barnbarn jag är, kommer troligen ha dåligt samvete över detta hela mitt liv)


Min systers 6de familjemedlem; Chess.

image380
Lisas andra gradis som blir stor som en kalv (!!)
Kolla öronen, så himla förvuxna :D
Måste väl hålla med om att den är söt, iaf förtillfället.

Kommentarer
Postat av: pappa

jag ska skvallra för farmor! på tal om pengar förresten, har du köpt cykel än???

2008-05-07 @ 23:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0