Seg, segare, Sanna.

Tacka gudarna att varmvattnet är gratis, annars hade jag verkligen varit fattig.
Det är nämligen så att när jag mår dåligt/ledsen/sjuk/hemkommen från krogen så duschar jag... och det jämt. Och detta är inga snabbduschar, de kan vara allt från 30min upp till 2h.
Jag sitter på min duschpall och bara sitter. Det är så himla skönt. Värt hela livet!

Innan jag flyttade hemifrån sa jag alltid: Ska jag flytta någonstans, så är det till ett badkar. Jag ångrar ännu att det inte blev av;P

Anledningen till att jag skriver detta intressanta inlägg är för jag är väldigt less på att vara sjuk, och därmed duschat tre gånger mellan mina sovningar/fimsnuttar idag.
Imorgon är det två veckor sedan jag började få alla diseases..
Kanske dags att bli frisk?
:(



Kollade på 8 Mile idag. Har sett den förut, men kom inte på någon annan att ladda ned.
Han är grymt het den där Eminem, Brittany Murphy är inte så dåligt snygg hon heller, och därmed blir det absolut en sevärd film. :)
3/5




Mitt huvud sprängs i bitar....
Hejhopp

Kommentarer
Postat av: Elina

Sanna gumman, man ska inte duscha när man är sjuk! Testa att antingen frysa ut febern ur kroppen eller svettas ut den. och ät frukt! :)

2008-05-21 @ 11:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0