sådan mor, sådan dotter...

Jag pratar rätt så sällan med min mor. Vet inte varför, det blir så bara.. Hon är dålig på att ringa o jag likaså.
Ringde iaf upp henne förut o sa att jag var sjuk igen, och det slog mig då att vi är så galet lika.
Båda har så svårt att visa rätt känslor vid rätt tillfälle exempelvis. När jag sa att jag återigen blivit sjuk blev hon fruktansvärt arg och började skälla på mig om en massa saker. Istället för att typ "tycka synd om mig" osv... Precis som jag alltid regerar på farmor när hon säger att hon har ont någonstans. Blir totalt galen på henne att hon inte varit försiktig nog att inte bli dålig.

image406
Mamma som 20åring. Ingen MILF direkt, som hon verkligen blivit nu på senare år.

Båda har också väldigt svårt att kontrollera vår ilska. Vi kan bli svinarga på sekuden och det kan flyga saker runt oss.(kommer ihåg när hon kastade en svartbränd limpa efter mig när vi bråkade en gång...haha)

Men hon är ju ändå min mor, och jag antar att jag kommer bli exakt som henne när jag själv blir morsa. Om jag nu kommer att bli det..?

Kommentarer
Postat av: Tina

HAHAHAHHAHA de där är den vääääärsta egenskapen mamma har. blir så trött på henne. du kanske är likadan. lisa med för den delen.
glad att jag fick lite egenskaper av min far! haha

2008-05-24 @ 14:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0