så roligt

Eftersom jag hade så hög feber och yrade mest hela helgen minns jag typ bara fredagen av mina kusiner. De är helt vilda och skriker så fruktansvärt högt. Minns att jag vaknade ett X antal ggr från min febersömn av deras skrik o själv skrek jag ännu högre att de skulle INTE SKRIKA SÅÅ! Haha.
Men iaf, när vi satt o käkade korv med bröd i fredags så frågade Oskar iaf
O: Sanna, har du någon pojkvän?
S: Nej..
O: Har du aldrig haft det heller!?
S: jo, du har ju träffat Johan.
O: jo... var det han som va med på din student?
S: ja..
O: När gjort ni slut då?
S: Januari förra året..
O: Men har du inte haft någon pojkvän sens dess!?!
S: hehe nej...
O: ........ (kollar på mig som om jag vore ett ufo) Har du alltså inte pussat någon på 1½ år!?
S: HAHAH (kollar ner på bordet o fortsätter käka)

Nu kom jag på en till komisk sak som Albin sa:
A: vad är sämst med att jobba på mcdonalds?
S: hmm.. att gå i matsalen o plocka bort massa skräp efter andra..
A: Gör du det ofta?
S: gör det väl så oofta jag kan...
A: varför?
S: jag säger hellre att någon annan gör det..
A: ja det är bra, man måste utnyttja sin ställning inom företaget.
(grabben är 12 år)

De är roliga de små liven.
Nu ska jag traska bort till ica för att köpa lite soppa att surpla i mig. Har hungerkänsla, det är ett bra friskhetstecken:)
Så ska jag försöka få tag på en våg o kolla hur mycket muskelmassa som försvunnit under dessa totaly fastande dagarna. Jag känner mig för en gångs skull mager. Synd att det inte är fett som försvinner bara...
Man kanske skulle bli dundersjuk lite oftare:D



Saknar Marie
image382

Come hoooome!


Kommentarer
Postat av: me

ååååå honey! =)

2008-05-12 @ 19:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0