OMG

Tiden RASAR förbi mig. Det är fucking juni snart! Och jag har inte ens skänkt det en liten tanke.
Jag fick sån ångest nu, vad har jag gjort sens nyår?!
jajs..Det är ju studenten och balen snart också då, INTE bra att inte ha haft detta i åtanke, skulle vilja åka till Kristinehamn o kolla på dom... 
Wellwell...

image388
Två år sen nu... galet



Oh, jag har en blogg som jag såååå gäääärna vill gå in på o snoka på. Men jag vill inte unna denna hemska människa en unik besökare till (om hon nu ens har någon)
Detta är verkligen ett problem jag har, ska hon få en besökare mer (som hon absolut inte är värd) eller ska jag plåga mig själv / bevara min stolthet?!
Iiik, jag som är så förbannat nyfiken av mig också.


Update om min hälsa.
Febern är nästan borta, får febersting då & då.
Halsvärken är nästa obetydlig. Den är aboslut inte helt borta, men i jämnförelse med helgens tillstånd är jag typ frisk. Usch va hemskt det var.

Haha, på akuten hade jag tydligen petat på Petra o sagt att hon skulle dra. TUR att hon inte gjorde det för isf skulle jag missat min tur att gå in till doktorn.
Haha, så kul. Suttit där i 5-6 timmar och sover djupt när hon ropar upp mitt namn.

Nej, idag blir the big thing to do att diska. Sen ska jag bara göra som igår, ligga o bli frisk framför massa filmer.
Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0