Olika bud

Ringde sjukvårdsupplysningen, talade först med en otroligt bra sjuksköterska som var förstående o blablabla. sen avbröts samtalet. (suck) och jag fick ringa upp igen o stå i telefonkö.
När jag kom fram igen fick jag prata med en annan som inte alls var lika nice. Hon trodde att min nära svimning imorse och allt flimmer för ögonen bara är tillfälligt o jag ska inte anstränga mig fysiskt så kommer det att gå över snart.
Under tiden ringde det i ett kör och det kom en himla massa sms och att någon har ringt.
Det var den första sköterskan som ringde. Hon talade till slut in på telefonsvararen o sa att hon tyckte jag skulle åka till acess för att se om jag fått någon ny infektion i kroppen.

Alltså, den ena trodde det var något tillfälligt och att jag bara skulle vila, och den andra tyckte jag skulle till acess.
Hej å hå. Jobbar båda med samma sak i ett sådant, faktiskt, viktiga arbete, borde man väl komma med någorlunda liknande svar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0