Nervous

Radio idag kl 9. Dont miss it;D
Innan var jag ju inte så allt för nervös när jag bara trodde det var radio som det skulle sändas i... nu ska jag ju va med i Lokalkanal, som är typ Göteborgs lokaltv. Samma program sänds typ 100ggr om dagen. Panik.
Har knappt sovit inatt.. haha

Efter detta blir det till att jobba 12-22... kommer att vara död ikväll.
Nej, val av kläder gäller nu. vaaa ska man ha på sig?! panik igen..

LÖÖÖÖN IDAAAAG! (hinner nog shoppa lite mellan radion & jobbet... hihi)
ha en bra fredag allihoppa. Puss

ps. (haha) Jag kommer att dö av skratt om rått-frågan ställs... alla kan väl ta en extra titt på min min då. kommer typ kvävas eller nått. Haha


Kommentarer
Postat av: jappe

varför ringa 0620 när jag e packad och försöker öppna?

2008-05-23 @ 06:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0