...men rent blev det

Det blev en bra kväll tillslut iaf :)
Efter dessa härligheterna....

image411 image412
Frågor man lätt ställer sig...
1. Vad får vår matsals-städare för lön egentligen?
1b. vad gör han under sin timmas städning i matsalen?
2. varför hoppar Hampus & Rebin sop-påsarna?
2b. Är det inte bättre att gå två gånger med de överfulla sopkärle istället?
jaja, rent blev det:)

...så gick vi, jag erica rebin & hampus, till 5 sence o drack öl på uteseveringen i infravärmen. Mys=)
Vi bad om menyn men kom snabbt fram till att 220:- för lite käk var inget vi ville pröjsa, så när ölen var uppdrucken begav vi oss till Kebab House och mumsade pizza & kebab.

(Glömde inte bort mors dag idag trots allt! Blev så nöjd över mig själv när jag kom på att jag var tvungen att ringa. Så får hon ett vykort på posten imorgon. Vilken snäll/omtänksam dotter hon har ändå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0