Ljuvliga dag:)

Dagen började med att jag vaknade vid halv 8 o var bitter för inte himlen var blå.
Skickade sms till Petra o frågade om vi skulle hitta på något.
Vi åkte till Freeport o shoppade desingerkläder för outlet-pris. Underbart!
Petra storshoppade och jag köpte bara underkläder. Vilket man aldrig kan få för lite av. Eller kan man det med något i klädväg?

Efter det åkte vi till Willys för att handla käk (måste börja rusta upp mitt kylskåp för helgen då farmor kommer). Lax, pasta och pesto blev det på min balkong. Så jälva gott! Petra är grym på att laga mat
Eftersom jag inte hade mjölk hemma så blev det kaffe nere på Dahl bakeshop. Latte med vaniljsmak. Mums!
 Sedan tog vi en promenad till Petri o därifrån gick jag vidare till solariet, somnade o vaknade upp as svettig och röd i fejjan. Men va gör det..
Fröken Ohlsson med Pullan blev det sedan.
En as bra dag med andra ord, behövde verkligen vara ledig. Få upp livslusten lite, som var på det djupast botten igår.

image360

image361 
 
image359 

(Äääälskar mitt linne. Bästa köp efter min lägenhet tror jag :) min favorit-servetris på Fröken Olsson frågade vart jag hade köpt den idag för hon tyckte den var så fin. Blev så glad.. Hihi)
Skorna är från Kristinehamn Ica Maxi! Endast 129 billiga riksdaler.

Nu ska jag kolla på What happens in Vegas. Puss


Kommentarer
Postat av: limp

ja då är ni väl två nu då som älskar det där linnet mer än nåt annat...du å kenza ;P

2008-05-05 @ 21:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0