Lalala

Underbara dag, och underbara sol!
Har chillat(mitt nya ord) med Pullan hela för- och eftermiddagen. Vi har mest traskat runt o slappat i solen. Tog en ceasarsallad på Cosmos, men höll snart på att smälta bort i solen så vi gick till kanalen o käkade glass. Tre kulor!! Så himla gott.


image409
 Köpte värsta fin fina tunika/klänning/top på Gina idag. hihi, längesen jag handlade något som jag verkligen blivit glad över. (eller inte... men iaf:) )
Denna kommer jag nog använda varje dag hela sommarn. (eller innan jag inser att hela gbg har en likadan eftersom de säljs på gina... men skitsamma) Jag är nöjd nöjd nöjd.

Jag sparade 69:- idag! Har tänkt att köpa en hårprodukt väldigt länge; hårvax fast i pulverform. När man vanlitvis tuperar håret för att få lite fall på det hela, faller det patt på typ några minuter. Med detta behöver man inte ens tupera håret! Det blir ruffsigt på en gång o stannar så. Verkligen suuper bra!
De hade iaf kampanj på just denna produkt denna helg, och sålde två stycken för 199, istället för 169:- styck. Så Pullan gav med sig att köpa en till sig själv också. :D

(nu låter jag som värsta modetöntbloggar'n, så jag lägger ner detta nu)







Ikväll blir det schlagerkväll hemma hos Karin & Helena. DET är verkligen INTE min grej. (detta blir mitt andra år jag  kollar på eurovision, förra året var jag sjuk minns jag så jag hade inget annat val)
När vi gick i skolan var jag aldrig med på dessa kvällar. Det slutar alltid samma; jag sitter med chipsskålen i knät och väntar på att det ska ta slut.
Men det ska bli kul, det är inte varje dag man är hos dom.

Nu blir det nog en powernap, innan man ska ner till stan o träffa min reskompis pullan för att bege oss till Flatås (älskar det namnet).
PUSS


Kommentarer
Postat av: Pull

Omg you are sooo hått! Du o ja (o resten av sverige) kan vara gina-randiga i sommar:)

Syns snart! PÖss

2008-05-24 @ 19:15:21
Postat av: Johanna

Nåt fel med Flatås ;)?

2008-05-25 @ 14:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0