Kooort

var tungen att sno lite kort från Tildas fejsbok. :D
Detra är från i fredags.
(man kan tro att det bara var vi som är med på korten där, men det var typ 15 pers till, men orka ha med dom)

    
1. Erica jag o Tila. Precis anlänt
2. Jasper, Erica & Michaela
3. Hampus & Fredrik
4. Erica (som biter av sig tungan) & Tilda
5. Mitt übersnygga linne var ju självklart tvungen att vara med (fett mycket tjat om den här på bloggen...)

    
1. Tilda, jag & Jasper
2. Erica & jag
3. Hampus, jag, Erica & Fredrik
4. Michaela (som i vanlig ordning blev mest packad o somnade såklart först)
   
   
(Sanning eller konsekvens kl 3 på natten)
1. Tilda ska slicka av glassen som är på Fredriks tår
2. Tilda strippar även upp Erica
3. Hampus äcklade sig med en växt. (jag klarade inte av att se detta, vred mig av skratt, så jag gick ut ur rummet)
4. Jasper & Fredrik ska nog kyssas? (minns inte)

(observera att inte jag är med på några kort från leken, finns rätt många anledningar till att de ínte är det eller uppskrivna här.. haha)

Kommentarer
Postat av: Malin

Fett snyggt linne hörru du ;)

2008-05-07 @ 18:40:55
URL: http://malincicilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0