Kallast i världen.

Idag har jag frusit konstant i exakt 12h.

Dagen började med att jag var i Slottskogen vid halv 9. Svin kallt, men jag hade fortfarande hoppet uppe om att det snart skulle bli sol. In you fejja, det var svin kallt hela för- & eftermiddagen!
Jag fick förövrigt sitta och sälja biljetter till galna mamma & pappor som trängde sig fram med minst 3 ungar var, PLUS en barnvagn på detta. A L L A skulle fram till kassan samtidigt. Koas.
2300 kidz hörde jag någon säga att det var på plats för att delta i loppet, då har alla dessa föräldrar och troligen hela släkten med.
Under tiden jag satt där hann jag frysa ihjäl, ordagrant.

När min rast äntligen kom hällde jag i mig ljummet kaffe och sa att jag inte skulle palla att sitta där mer (skyllde även på att jag lätt får infektion dooown there, jag ljög inte iaf. Så jag slapp den kalla stolen. Behövdes inte heller någon annanstans så jag fick gå hem.. Men gick istället till jobbet o spenderade några timmar där istället. Mycket trevligare!)

Efter detta hämtade Kärin upp mig för att åka till Mölndal och kolla på Pullans uppvisning. Vi kom lagom till att det slutade. Lyckat!
Så vi åkte in till Fröken Olsson och tog oss lite käk samt varm oboy. Mums.

Nu ska jag försöka bli varm. Om det gåår!??!?! Mitt blod är typ fruset.
Hejjjjjjj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0