jälva akuthelvete

Fick ingen AKUTtid. Helt jälva otroligt att det inte finns tid på akutärendena. Får hoppas att mina piller hjälper lite.
Somnade btw halv 6 imorse, vaknade till vid 7 och ringde ac o frågade om Emmas nummer så jag kunde ringa henne o frågade om hon kunde min tid. Snällt nog ställde hon upp.
Funkar inte riktigt att ha urinvägsinfektion på jobbet eftersom det inte finns någon toa.

Wellwell, det är sommar ute. Mellan alla toabesök(som bara är ett rent jälva helvete) har jag legat på balkongen. Så jälva tokvarmt!! Svettades så det rann om mig. Gick in o sitter nu här o återhämtar min normala kroppstemperatur.

Hoppas ni mår bra alla.
(till pullan o marie; ge fan i att sno mina idéer här på bloggen;) kom på några egna ffs! haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0