Jag & morgongänget!

På fredag är det bäst att ni sätter på radioapparaterna på Mix Megapol mellan klockan 9.00 och 9.30! För då är ingen mindre än JAG med. hihi.
Ska bli bjuden på frukost i sändning och snacka om McDonalds tror jag... (jag kommer säkert att prata med mat i munnen och vara så nervös att jag inte får fram ett ord eller börjar stamma...) Men det kommer säkert att lösa sig.

Ska bli väldigt roligt!



Jag har sovit hela eftermiddagen, haft lite feber och varit väldigt trött. Imorse tvättade och städade jag. Planen var att jag skulle få diskat också, men jag orkade inte. (det är så mycket)
Johanna utsåg min kommentar som dagens bästa:
 Sanna säger:
 funderar på att åka till ikea o köpa nytt porslin. så slipper jag diska..
(det värsta var att jag var helt serious)


Under tiden det tvättades kollade jag på What happens in Vegas.
Jag kan säga såhär; trailern är hundra gånger roligare än filmen. Men den var sevärd. Inte så mycket mer.
Cameron Diaz är så sjukt snygg så hon gör filmen verkligen ännu mer sevärd.
3/5


(jag börjar bli värsta Hans Wiklund) ;D

Kommentarer
Postat av: Elina

men shit vad coolt :D då måste jag lyssna!! Längesen vi pratade nu :/ Har jobbat jättemkt sista tiden.

2008-05-19 @ 22:52:09
Postat av: pappa

Här är länken till Mix Göteborg så att ingen missar showen! http://www.mixcity.se/gbg/

2008-05-20 @ 08:48:52
Postat av: limp

I'll be listening!

2008-05-20 @ 21:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0