jag dör...

fan va underbart det är att dela denna lilla ettan med farmor samt två 12åriga grabbar som är i sina "bästa" år.. not

Idag när de kom skulle de käka på jobbet, o sen gick vi o kollade lite i gästhamnen o käkade glass. Sedan åkte vi till Universeum. det var väldigt spännande faktiskt:D hajar och rockor är coola.
Imorgon blir det Liseberg för hela slanten. Skönt att slippa underhålla hela bunten. Suck. Jag tackar gudarna för att jag har en kortlek hemma!
Nu pruttade den ena så jälva högt att jag spyr.
De vägrar stänga av TVn också, som är på hockey... DET ÄR INTE ENS SVERIGE SOM SPELAR.

Ta mig härifrån. Pliis


Kommentarer
Postat av: Tina

aaaaaaaaaaaaahahahahha!!!:D

2008-05-10 @ 11:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0