HATAR mitt liv

När jag har min stängarvecka på jobbet hatar jag allt o alla, inklusive mig själv. Jag blir en sån bitterfitta, och speciellt när det är fint väder ute..
Hela min värld förstörs typ.

Whatevah.
Idag har jag fått min disk diskad. (jag hatar att diska, det är verkligen pest.) Dock lyssnade jag på Vakna! med The Voice så det gick lite bättre än vanligt. De är så sjukt bäst!



Nu skrev Petra nått så sjukt kul på msn...

petraaaaa säger:

gr8:D

Sanna säger:

snyggt ord.

petraaaaa säger:

ja.

petraaaaa säger:

:D
Sanna säger:

hehe

petraaaaa säger:

ja vet vad den där punkten betyder

Sanna säger:

hahahah, jag veet

petraaaaa säger:

och jag vet att du vet att jag vet

För er som inte fattar så kan jag förstå att ni inte gör det. Men det är verkligen super roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0