Förklaring till förra inägget (som inte finns)

(tina skickar ett kort på en man.. det kan vara vilken man som helst, och det behöver inte vara hennes nya rägg)

Sanna säger:

vet inte om jag tyckte han va så het längre

hatar fucking Tiger Of Sweden skärp!! säg åt honom att byta skärp så kan jag kanske tänka om.

Tina säger:

haha han är ju min

vad är de för fel på de särpen

Tina säger:

hahaha särpen!

Sanna säger:

tina. de är sååååå 06

Tina säger:

hahahha fyfan.. modebög

Sanna säger:

han verkar ju INTE va det iaf

Sanna säger:

måste göra ett blogginlägg om honom

Tina säger:

nej sluta, jag bloggar inte om dina grabbar så

Sanna säger:

jag kan cencurera ansiktet med en glad gubbe, och inte skriva att det är din man

Tina säger:

men sanna sluta

Sanna säger:
hihihi
Tina säger:

du lägger inte ut den bilden!

Sanna säger:

KORVUNGE

Tina säger:

du skriver inte ens om de.

(alla ni som känner Tinuten vet exakt när hennes panik börjar, det är så man dör av skratt)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhaah fan vad jobbig du är

2008-05-15 @ 23:16:48
Postat av: Johanna

Okej sanna, du är way too utseendefixerad!!
Syftar på ditt inlägg om vita ben också :P

2008-05-16 @ 12:59:04
URL: http://johannasannerstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0