fittdag

Ursäkta min otroligt osnygga rubrik, men det har verkligen varit en fittdag.
Ingenting var okej på jobbet, alla var as sura o samtidigt störde sig på varann, as otrevliga gäster, JOBBIGA gäster, gäster som inte kunde svenska/engelska och sist men inte minst: en sur Sanna  osvosv
INTE roligt på jobbet med andra ord, hoppas veckan blir bättre (kan jag aldrig tro eftersom jag stänger men iaf)

Inte nog med detta. Eftersom jag är så jälva dumihuvudet och tar på mig att köra med en "moppmaskinen" på golvet i matsalen, så ska jag göra det ikväll också...
Alltså; Jobba 9-17, "rast", golvspecial 19-20/21.
En riktigt värd dag med andra ord!

Kort kommer upp ikväll, håll utkik:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0