Filmtajjjm

image392Första var som sagt The eye med Jessica Alba (snyggaste bruden i ett par skor). Den var hyffsad. Diggar inte overkliga filmer riktigt. Men det var okej.
3 av 5





image391

Sen blev det Eastern Promises.
Det var väl inte direkt någon höjdar film den heller, vet inte om den är värd att se överhuvudtaget...
2 av 5

Dåligt med bra filmer nuförtiden kan man väl sumera på min "studie" här.
Men imorgon börjar jag jobba igen efter 3dagars ledighet och en dags sjukanmälan. Då har jag varken tid eller ork till att kolla på film som jag gjort de två senaste dygnet. Kan nog lova att jag sett mer filmer dessa dygn än vad jag gjort på hela året.


Diska nu. Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: pappa

Kan meddela att jag köpte de tre hittills utkomna filmerna med Indana Jones igår! Underbara filmer! Nostalgi så det skriker om det! :-) :-) :-)Nu väntar jag med STOR spänning på film nr 4 som har biopremiär om några veckor!

2008-05-14 @ 09:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0