filmdag

image384Dagen fick börja med att kolla färdigt på Margot at the wedding.
En film med Nicole Kidman & Jack Black i huvudrollerna, därför kan man ju tro att filmen inte kan misslyckas. Men det var precis vad den gjort. Det tog mig tre omgångar att se klart den. Allt som allt 6 dagar, eftersom orken till en tråkig film inte är stor. 
Så sjukt dålig. Se den inte! Segast, konstigaste och mest ounderhållande film jag någonsin sett.
Vad var budskapet liksom?! Fanns det något? om någon läser detta som sett den och uppfattade budskapet/handlingen, berätta för mig!
0 av 5
image385


Efter den blev det No country for old men.
Den var väl sådär, 2 timmar för lång,
 obs:a att filmen var 2h och 10min totalt.
Nej, den var verkligen ingenting att ha.
1 av 5


image386Den sista fick bli The Bucket List, med Morgan Freeman och Jack Nicholson.
Väldigt fin film! 
Den var bra på alla sätt och vis, man skrattade och grät på samma gång vissa stunder.
En film sån där film man mår bra av att se:)
4,5 av 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0