fan:(

Gick o la mig ganska så tidigt förut, då jag var fruktansvärt trött och tvärslocknade.
Vaknade upp av en mardröm för en stund sedan och upptäckte att jag fått urinvägsinfektion(orkar inte). Som tur är har jag 5st piller kvar från då jag fick medicinen för förebyggande syfte. (sånna som har kronisk urinvägsinfektion får sånt ibland för att slippa att gå till doktorn 24/7.)
Men måste ändå dra mig till vårdcentralen imorgon för en akuttid. Dumt om inte 5st räcker och jag går dit på fredag och det visar att jag knappt har något och därför inte får medicin. (det är bra att ha hemma.. haha)
 HAR INTE TID MED DETTA!!!!!
Det gör så jälva ont.

:(

En sak är ju säker, jag kommer inte sova mer inatt iaf. (det är nästan så jag önskar att jag hade feber så jag däckade.)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du kryar på dig snart! Ja jag började med dieten igår, smakar skit men jag ska banne mig pina i mig det ;) Igårkväll bestod min middag av ett glas nutrilett mixat med kiwi, ett glas vatten och en banan. Avis? Men ska man vara fin får man lida pin!

2008-05-08 @ 06:47:27
URL: http://malincicilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0