Diamond dogs

Ibland är stan så liten. (eller ja.... ac befinner sig bara på samma plats....?)
Anyway... jag o erica jobbar JÄMT om varann, jobbar hon stängningsveckan jobbar jag morgon och tvärtom. Trots att vi träffas näst in till varje dag kom vi idag fram till att vi saknar varann... och därmed kom ordet öl på tal, och efter min stängning möttes vi för en varsin biiira.
Vasastan var fullt, Chez likaså. Bryggeriet var det studentkväll på och näst på tur kom Diamond.. chefens hang out.
-Det känns fel att gå in här utan ac, sa vi nästan i mun på varann. (ac har blivit erbjuden v.i.p mojs på Diamond eftersom hon är stamisarnas stamis typ)
Hursomhelst.
Vem hittar man inte där inne efter första ölen på uteserveringen? -AC och hennes gäng såklart!
-Nej, nu kommer jag bli as full... var min första reaktionen på det. Haha, för det är verkligen så.. Men det är nice ändå:)
Synd dock att både Erica & mama ska jobba öppning imorgon, så det blev ingen fortsättning på mina 3 cider :(

Inte ett enda kort togs... :/ inthe braa.




Nu ska jag skriva något som jag aldrig annars brukar göra, eftersom jag absolut inte är någon dramaqueen, och egentligen inte orkar bry mig om sånt hära, men nu orkar jag verkligen. Konstigt nog?


Jag är så fucking cpstörd arg/besviken på en av medarbetarna på jobbet, som praktiskt taget snodde min mobil o glodde igenom mina bilder, o gud vet allt han gjorde!?, idag.
(till er som jobbar på jobbet; antar att ni lätt kan lista ut vem denna afganistanier är.. så, inga namn nämnda.)

Alla kan få se varenda bild/meddelande jag har i min mobil, fine dont care.. Men inte om man tar mobilen för att snoka igenom dens innehåll utan min vetskap om det...
INTE OKEJ!!! Verkligen inte.

Han, som inte känner mig mer än som sin arbetsledare, ska INTE ta mobilen o kolla igenom den. Och sen när Hampus kommer in o frågar vafan han håller på med så hyschar han honom bara, o menar: säg ingenting till Sanna.

Han ska få höra ett o annat nästa gång vi jobbar tillsammans.
Jag är uppriktigt besviken och tog riktigt illa vid mig.

Kommentarer
Postat av: pappa

Hälsa den jäveln att jag känner två grabbar som gör allt för att få komma med i ett Hells Angels lookalike mc-gäng här i stan där jag jobbar.... Och om de grabbarna fegar ur så kommer jag istället!

2008-05-30 @ 08:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0