dagen

image427Efter ett par timmar på i hettan på min balkong stod jag inte ut längre. Såå varmt!
Så jag tog en promienix till systemet o köpte lite xider till kvällens upptåg. Hade på mig shorts!! (jag vet att jag är efter, men jag är inte den som kommer med sommarkläder på först, eftersom jag näst in till jämt fryser)
Tåg vagnen hem, lat som jag är.

Efter åter igen en timmas visit på balkonghettan kom den "konstiga" tröttheten smygandes. Den som ALLTID kommer när jag är ledig nuförtiden. Sist jag var hemma sa jag till mamma: Jag hatar att vara ledig för då hinner man känna att man är trött i kroppen...
Sant som det är sagt. Jag gick o la mig och har nu sovit i 2 timmar. Vaknade med huvudvärk som vanligt efter en förlång powernap på ef. Varför!?

Jaja, nu har jag tryckt i mig två tunnbrödsrullar med keso o torkad lök. Mums! Sen ska jag hoppa in i duschen o göra mig något mer attraktiv än jag varit idag med mitt über-feta hår.
Ikväll blir det förfest på Clarion Hotel, Pullans bästa bögkompisar kommer hit och det ska firas!
Ha en bra fredagskväll allihoppa!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0