Börjar med gårdagen

Igår var det (skulle det vara) pg-fest eftersom duktiga Jasper och Erica fått 100% gapar denna månad. Det var en himla massa mycket donkanfolk på Olearys. Mamma bjöd. (duktigt nog drack jag bara cola hela kvällen, vill bli 100% frisse) 4 papp kostade kalaset. Men det var vi värda.. hihi
Fick i mig det starkaste jag någonsin haft i min mun också; kyckling täckt med någon chillivariant typ. omFg på det.
Det var huuur trevligt som helst!
När de andra drog iväg till något annat random place, traskade en annan hem o sov.

Bilder kommer när Stephanie (den lilla hoe'en ;P ) lägger upp sina på fejsen, vilket kan ta ett tag för hon är i storstaden över helgen och sen är hon allmänt seg på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0