Besvikelsen är stor

Det här med radion o det då....

Steg upp 5.50 imorse för att hinna iväg till den där himla radiosaken i tid. När jag väl kommer dit möter jag två andra från Backa-donkan o vi hittar någon som visar vart vi ska.
Jahapp, ut på bakgården var det. Där drar kvinnan upp ett bord där de ska ha den s.k "drömfrukosten" på. "Drömfrukosten" består av 70 Mackan från donken och en massa apelsinJOS.
Så typ står kvinnan där bara... (vi sätter oss lite längre bort på ett staket) så börjar det trilla in lite jobbargubbar som jobbar i frihamnen o tar massa mackor.

Jag typ börjar undra vafan detta är o frågar vart morgongänget är... Nej de sitter där inne. "okej... ska de komma ut då kanske...?" nej det skulle de inte heller.
Nej, så jag tänkte: här sitter jag i en jälva hamn halv 8 på morgonen. jag ska jobba 12-22. detta pallar jag inte. Så jag struntade i att ens vänta o se om morgongänget skulle komma ner o käka.
Nej, detta var det mest overkill'ande jag någonsin varit med om.

Så jag drog o solade på Valhalla och sen åkte jag in till jobbet o chillade med massa skvaller från gårdagen.
många oväntade par var det från natten innan. Haha;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0