....

Har en jobbig känsla som inte försvinner. Skiten har suttit i mig i ett par veckor nu. lite jobbigt...
Det var nästan precis ett halvår sedan sist nu. Gah!
Kan inte sova... Jag är tröttare än någonsin men ligger bara o kollar rakt upp i taket då jag inte orkar anstränga mig att blunda längre.
Kollar på klockan varje kvart o hoppas på att det gått en timma, men icke sa nicke.


Hatar den här dagen. Allt gick åt skogen. Allt går fan jämt åt skogen ju. Why?

Det är på tal om att åka till Danmark imorgon. Hoppas det blir så. Behöver komma bort lite.
Mamma blev väldigt mammig när jag berättade att jag skulle åka, hon tyckte jag skulle vara hemma o vila. Men jag skyllde på att jag fått hennes gener o inte kan sitta still. Hon kunde väl inte säga mycket mer ang. det, och började istället att berätta om att hon o Kjell har huggt ved hela deras lediga helg. (well well, där har ni väl svaret till min teori om generna)


Ikväll har jag kollat på The Notebook. Älskar den filmen.
Den är så himla fin! Verkligen en sån film man kan se hundra gånger utan att tröttna.
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0