what the?

Vad hände med bloggen? har haft över 100 (dock bara 2st över än så länge, men iaf.. ) unika besökare idag...
How come?
Jag är nästa Blondinbella kanske... OVERKILL kaanske, bruden har ungefär 52 000 mer läsare ;D
Lite kul iaf ;D



jaja, dagen har varit ett helvete... hatar mitt jobb och hatar mitt liv.
Lite overkill där kanske men bara lite.
Allt gick åt skogen på jobbet, och jag har tryckt i mig så mycket påskgodis att min mage gjort uppror. Och imorgon kommer det ännu mer. Hur fan ska detta gå? Kommer ju att va smällfet efter påsken om det ska fortsätta i denna tackt.


Måste säga mitt/klaga på alla småföräldrar som låter sina ungar åka buss.
När de själva åker bil låter de inte troligtvis inte barnen sitta utan bälte på sig under bilfärden, och framförallt inte om kidsen som är såpass små att de fortfarande sitter i bilbarnsstolar.
Om de nu inte litar på sig själv i bilen/andra bilister (som de troligen inte gör eftersom barnen ska ha 9842983 olika skyddsutrustningar på sig; dvs 6punkts bälte, stolen ska vara bakvänd osv.
Hur kan de då bara ställa in barnvagnen i bussen och låta bussen åka utan att tänka på att chaffören är kanske ett jälva psyko!?
Litar de mer på en kanske galen busschafför än dem själva?
För förarna till bussarna kör som jälva tokar och troligen skiter de totalt i om det sker en krock eller ej. Men i personbilen ska de minsann ha bälte på sig, trots att det är mamman/pappan som kör...
Idioter är vad dom är! Åk spårvagn eller gå istället. För inte kan de sen komma o påstå att bälte är viktigt.
Men visst håller ni väl med ?!

Nog om dagens lilla "debatt" med mig själv.

Nu ska jag ge mig själv en huvudvärkstablett, för huvudvärken är på topp.
Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0