Tröttast

Klockan är övart över två, vaknade precis. Vilken galen utekväll/natt det var!

Så här gick den till
Jag & Erica gjorde en grymt snabb strängning på 20 min (det tar vanligtvis 50) väntade in Michaela och hennes vän, och sen begav vi oss till Hampus, som har den fräschaste och mest centrala lägenhet man kan ha! Typ panorama fönster i hela köket & vardgsrummet, nytt kök och kakel & klinkers på toan. Och den ligger på avenyn! Helt mongobra. (hyran är dock ingen lek men iallafall)
Efter duschning och sminkning blev det en massa supergoda drinkar! En av männen där var tydligen bartender och dj. Så det var bara att dricka på (tror jag iaf, för det gjorde vi i vilket fall) Michaela och hennes vän drog till Parkan (hon är alltså helt vild i Park lane, vore som om hon va kär i place'et eller något:p), några av grabbarna gick till Hard Rock, medan jag Erica Hampan och dj'en stannade kvar o körde mer ölspel, sedan kom det några mer vänner.
En superbra förfest helt enkelt!

Vid halv 1 drog vi till Aveny No1 och tog oss några danssteg, efter någon timmas ramlande där så begav vi oss uppåt på gatan för att gå till Parkan vi också (egentligen ville jag inte dit alls eftersom det var bögkväll, och tog till alla argument för att inte gå dit, men ingen lyssnade direkt) som tur var mötte vi Michaela + något gäng på vägen upp, och de sa att "Det finns inte en enda straight på det där stället", och DÅ minsann tog Erica till sitt lyssnande öra och höll med mig ;)

Så det blev Valand. Där dansade vi fram till kl 4, sedan blev vi alla för trötta. Erica försvann och jag gick med Hampus hem för att hämta mina saker jag lämnat där, på vägen blev jag as fyllehungrig och fick en tacotallrik:D MUMS! I kön hittade vi DJ'en som varit med på förfesten men sedan försvunnit. Han MINST SAGT frös... (måste säga att det snöade! Helt otroligt, och jag klagade som vanligt på det "göteborgska" vädret)

Som vanligt när vi kom hem till Hampan kände jag hur full jag var och vinglade mest runt i lägenheten och somnade till slut på sängen. De andra två tog den lilla lilla soffan, och H vaknade på golvet när det var dags att gå upp.

Det var den kvällen. En super lyckad sådan också!
Nu ska jag leva upp till mina bakis-traditioner och kolla om jag hamnat på någon vimmelbild, sova en stund till o sen köpa chirre.

Kommentarer
Postat av: erica

He he, ja det var en svinit lyckad kväll :) hampus lägenhet är den ultimata platsen att ha förfest på!
Let´s do it again snart!

2008-03-03 @ 19:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0