"tjugosju dress....es"

Igår blev det bio; 27 dresses. En film helt i min smak! Det är precis sånna filmer som is the shit!
Sånna som man kan förutspå slutet på innan de första 10minutrarna gått. Hon får honom o han får henne. Precis som det ska vara :)
image301

Jag gjorde dock bort mig totalt när jag skulle köpa biljetterna vid kassan, det blev vår tur så snabbt att jag glömde bort va "27" heter på engelska. Så jag kläcker; "eh, två biljetter till tjugosju dress....es" och rä'ckte fram våra gratisbiljetter.
Snyggt där!

Det var biopremier på denna film igår, så Johanna tyckte att vi skulle ha röd matta o champange, men skulle va lite "overkill" som jag brukar säga. Så det blev popcorn och coca cola för hennes del. (en annan kör ju strängt på sin strama ekonomi, så det blev inget snask. Jag handlade dock lite på ica igår, frukt och yoghurt, 12,50 + 16 = 28,50kr)
Så jag har spenderat 68,50:- på 4 dagar.
Har alltså nu 331,50 kvar på kontot, 31,5 kvar att handla för om tills på onsdag om jag vill vara "jämn i veckorna".
Tajt!
HEJHOPP

Kommentarer
Postat av: johanna

tack för en fin kväll! " Det e tamponger överallt "

2008-03-29 @ 10:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0