Teknikensvärld

Jag är väldigt trött! Kan dock inte sova. Det är för ljust i mitt rum. Det fanns dock as bra rullgardiner på Ikea till reapris igår, problemet är dock att mitt fönster är 2m brett. Med andra ord blir det lite svårt att få hem en sån utan bil. Eller ja, efter alla hemkånkningar jag nu gjort med hundra kassar från ikea borde det inte vara några problem.
Men lite cp att åka buss/spårvagn med en rullgardin på 2m, med tanke på att den inte går att stå upp.


Jag är verkligen inte bra på teknik, nu har min Ipod gått sönder. Känner mig verkligen usel, tar sönder de mer värdfullare saker jag äger. Datorn först och nu min Ipod. När ska mobilen gå sönder? Bara går o väntar, vore kanske på tiden eftersom jag var inne på SonyEricsson igår, och upptäckte på mobil är tredje sist på deras "mobillista".
Känns hippt! Jag är hipp.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen traska in till stan i solen och fixa schemat för kvällen. Ser inte bra ut inte;P
Men men, jag får väl skylla mig själv eftersom jag bytte till mig detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0