sär-badhus!

Tänkte imorse att jag inte skulle palla att simma idag, så jag betalade bara för att sola. Gick in i det vanliga omklädningsrum och märkte att nyckeln inte passade där..  så jag gick tillbaka o de talade om att jag skulle till ett annat.
Gick dit de vägvisade mig och vad hittar man inte där? - jo ett gäng med skolungar!
 1. De skrek högre än något annat
 2. De hade två olika mobiler på med olika kanaler på
 3. Alla skulle flockas där jag stod, eftersom spegeln fanns där.
 Hatar kids som är i 12års ålder, speciellt då de är i flock!

Efter denna tumult av ungar gick jag in i bastun och satt där o svettades ett tag för att sen sola.
Älskar verkligen att göra detta!
Och detta kostade liksom bara 40:- Underbart tänkte jag.. (men det finns ju alltid en baktanke med allt som är konstigt billigt.)
När jag kom till entrén efter två timmars vistelse i bastun/duschen/solariet, märkte jag att jag inte kommer ut genom dörrarna, eftersom nyckeln man använder mot en display sa att jag överskidit tiden.
Gick då till kassan o de sa att man bara får vara där inne i 40min om man ska sola (!!!!)
men slapp undan "bötern" eftersom jag sa att jag inte visste det och drog samtisigt fram min hundvalpsögon:P
 Så det var inte så billigt som jag  tänkt mig från första stund med andra ord.

Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0