pasta&räksallad :)

Kollar på Efterlyst, jag blir alltid lika chocked över idoter som stjäl stora fordon som lastbilar, cementblandare eller grävskopor. What the fack tänker dom med?
Hur länge kan man gömma en sån, de är ju liksom ett par meter höga och ännu längre? Och hur säljer man en sån utan att någon fattar att detta inte är riktigt?

Nu var det en video från ett rån, mannen gick in på banken o kläcker "upp med händerna!".... weeell, fortsätta gärna med kommentaren "..ner med tänderna". Eller varför inte hålla upp ett kexrån och säga "Det här är ett rån"
Vikten av pinsamhet är jämn.

Och nu ett gäng smartasses som ska sno övervakningskameror...  t.o.m jag skulle tänka tanken de kanske är påslagna? innan jag ställer mig o försöker skruva ner dem?
Så kläcken Hasse Aro i direktsändning: Nu har ännu några knäppskallar slagit till. Så under detta klipp spelas en väldigt rolig melodi som får hela klippet att vara väldigt komiskt.
Leif GW är också grym,så otroligt ironisk grabb.
Underbart

Nu är Blondinbella på tv. Denna timma är självklart inplanerad framför TVn, kvinnan befinner sig förövrigt i denna fina stad, självklart åkte hon flyg från Stockholm. Hon är grym! Skulle vilja va som henne.
Jag har börjat bli lite utav en TVnörd?


Kommentarer
Postat av: limp

haha "bra där" tv is the shit! ;P

2008-03-14 @ 13:01:50
Postat av: Anonym

Varför denna önskan om att vara en ytlig bimbo?!

2008-03-15 @ 11:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0