över 8000 kalorier per dag i helgen?

Helt seriöst kan jag nog lova att jag gått upp 2kg efter denna HELG.

Har käkat detta:
Fredag: Dagen började med att få ett stort påskägg av ac. utöver detta hade hon köpt en hel kartong med påskgodis till resturangen. Intog även en köttbullemacka med rödbetsallad på.
drack 7st cider på kvällen och 2/3dels chipspåse.. (bara det är väl typ hela helgens kalori-intag)
Lördag: tog en Mars & kaffe på väg till jobbet, bakfyllekäkade pommes och en hamburgare. (kartongen med godiset var inte ens halvt uppäten, så jag fortsatt mig igenom detta projekt) plus en cola (OBS inte light, why liksom?)
Söndag: kaffe & ägg&skagenröra-mackor till frukost. Godiskartongen på jobbet var fortfarande inte uppäten, så jag hjälpte till hela dagen att få detta gjort. PLUS att Hampus kom med sjukt mycket mer påskgodis till oss, som var ännu godare än kartong-godiset!

    
  

haha, ja.... pinsamt va ordet.
Så imorgon är det nya tag igen! Promenix ner till Valhallabadet för att simma några kilometer o sen hämta min cykel som stått på centralstationen i över 2 veckor nu. (otroligt att den fortfarande står kvar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0