Orka med alla era "modebloggar".

Hatar alla patetiska människor som kallar sina bloggar för "modebloggar" här på blogg.se!
Alla tror att de är så galet insatta i vad som är "inne" och vad man "ska" köpa just nu.
GAH!
Och "dagens-outfit"; lägg ner, snälla. Kom på något eget!!



Så måste jag klaga på alla mammor som har bloggarna. (klaga var fel ord men uppmana...)
Jag förstår verkligen att ni vill visa världen vilka söta ungar ni har, I do. Men vet ni va det är för jälva äckel som kan se era barn?
Det är bara att högerklicka och trycka på Spara bild, och äcklet ifråga kan ha bilden på ditt barn för alltid i sin datorn. Och sen göra vad den vill med den..
Nej usch. Tänk om igen, vill ni att barnen ska hamna på äckelsidor med/för barn o sånt. :/ ?
(jag har själv lagt ut någon bild på mina syskonbarn, bara för att visa hur stolt jag är över dessa underbara varelser, o hur stor plats de har i mitt hjärta. Men tagit bort dom för några veckor sen pga av dessa tankar som jag kommit på, tycker ni ska göra detsamma.
Som sagt, bara en uppmaning och en tankeställare till er stolta mammor.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ett klockrent "dagens"-inlägg! ;) http://strippedconfessions.blogg.se/1204066194_det_senaste.html

2008-03-24 @ 21:42:14
URL: http://malincicilia.blogg.se
Postat av: tina

haha de blev inget. blev för ont om tid.
men de blir av senare. typ om någon vecka:P

2008-03-25 @ 12:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0