Msnkonversation

Lillasyster Tina berättade just en sak som jag inte får säga till just pappa. (så jag skriver inte vad det är eftersom han troligen läser detta, men för er som är as nyfikna över vad detta är, vilket faktiskt ni bör va, så kommer det upp senare i veckan.)
image275
Jag o Tinuten

(censur)

Tina säger:

jag kommer bli arvlös för 34573462 gången.

Sanna säger:

hahhaha

Sanna säger:

ja!
fast jag har mer sånna ggr än dig

Tina säger:

hahah ja för när jag gör något fel eller så, så berättar jag de liksom inte, vilket du gör

Sanna säger:

haha ja det är fan sant

Tina säger:

ja de är de

haha, as kul. Hoppas du inte blir för nyfiken far ;D

SOVHA, kanskhe...


Kommentarer
Postat av: linnea

Fan Sanna, vilken proffsbloggare du blivit.

2008-03-23 @ 14:23:35
URL: http://linneanorrman.blogg.se
Postat av: pappa

va fan e de nudå.....

2008-03-25 @ 23:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0