min 14is

Inatt ringde Linda... si så där klockan två, som tur va hade jag inte somnat eftersom de ringde några gånger:P
Såhär svarade hon. Så jälva rolig

"HEEEEEEJ SANNA!!!!!!!!!!!!!!!! Det är Linda!!!! Limp the pimp du vet!"
(som om jag inte förstod vem "Linda" va liksom.. så söt:)
sen kom det en grov värmländska (grumsdialekt för att vara specifik) i luren "atjena sanna, bare såru vet så vill ja int ligga med däj, uta ja ringde fel sist, sårunte tror dä"
"nej jag förstod nog det"

Ja, en lönehelg är iaf bäst att spendea i Karlstad med sin 14is vän.
omg, nu såg jag att det är två lönehelger i mars! helt ooooortoligt ovanligt. Kanske blir en visit till de värmländska skogarna den 28-30 mars?

Kommentarer
Postat av: limp the pimp du vet

hahahahha! ibland blir jag så trött på mej själv.....
jaaa det tycker du ska! =)

2008-03-02 @ 11:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0