Mcd Bergvik

Åh, jag pratar med fia från gamla jobbet. Så kul:D

image260

Jag ska kommentera det där med tyskarna... det var såhär att jag stod i kassan och jag hade sagt på ALLA språk jag kunde att deras burgare kommer att dröja.. Men eftersom tyskar är så jävla envisa och inte vill lära sig engelska förstod de inte.
Så mitt tålamod sprack och jag sa lungt och sansat (tyckte jag iaf) att "Det kommer ta ett tag". I denna stund kommer skiftar'n Fredrik in, han tycker detta är så fruktanvärt kul att han sätter upp plakat över hela resturangen om denna situation och jag får höra detta tills jag slutar. Och det har tydligen inte dött ut än på Bergvik.

Fittmaskinen har jag tydligen kallat Pommes-maskinen (alltså göteborgarnas svar på "Majsan"). Detta kommer jag inte ens ihåg, men kan mycket väl tänka mig att jag kallat den så i all stress.
Kul att man är ihågkommen iaf ;)

Nog! nästa gång SKA jag åka dit o hälsa på.
Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Fredde

haha säkert sanna, du hade ju bara prövat svenska!

2008-03-07 @ 01:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0