Mariehoney


MARIE, MIN ÄLSKADE ÄLSKLING, HOPPADE FRAM FRÅN VARDAGSRUMMET IN I HALLEN NÄR VI KOM TILL KARIN IDAG. fan vilken lycka.
Jag började t.o.m gråta. (bilderna på detta senarie kommer tomorrow, om de inte är allt för hemska) hon är bland den bästaste bästa som finns.
Har saknat henne mer än jag trott.

(här ska det vara en bild på mig o marie, men datorn är tom på bilder så...ja)

Imorgon ska JAG vara kattvakt. Känner mig faktiskt riktigt stolt över att Erica gav just mig denna uppgift (antagligen för hon inte har en aning om hur jobbiga jag tycker att katter är.) Hon befinner sig just nu på tåget till Umeå, (tjejkraken har snart åkt i 12h o är inte framme än) så kattskrället måste ju ha mat. O detta ska jag ge den.
De enda kravet jag skulle ha om det vore i detta fall, skulle vara att det inte får vara gelékattmat, om NÅGOT får mig att få kräkningar är detta något.
Euw.

Nej, sova. (skulle egentligen bara skriva att jag tycker om Marie mest just nu. men det blev lite mer)
Bakismedicinen är intagen och jag är redo att somna i hopp om att må prima efter sömnen.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0