Limp the pimp, fredag, hiss & Parkan

Igår var den ultimanta utgången :)

Började med förfest hos Hampus, ölspel och massa trevligheter. Tequillan var också med där på slutet innan utgången.
Tur var väl det!
För när vi gick in i hissen på väg ut så stannar hissfan! Jahapp, där var vi 4 pers i en liiiten hiss kl 1 på natten o kunde inte komma därifrån.
Jag ringde hiss-service och de skulle höra av sig inom kort. Inom kort my ass ;P
Efter 55min var vi ute ur den där himla hissen. Hissgubben sa att vi skulle "ta det lungt i hissen eftersom luften kunde ta slut!!" Jag skriker: NU CHILLAR VI !!!!
Men denna timma var rätt så händelserik i denna enkvadratshissen;
Hampus svettades och mådde så dåligt att han höll på att spy... på Linda tillomed ;D
Linda pratade sönder hissen
Erica somnade
jag försökte spela sansad och lugn när jag hade kontakt med yttervärlden.

Kort från vår lilla hissupplevelse :D

   
1. Här har vi inte insett allvaret i det hela o tyckte det hela fortfarande var spännande;D
2. Erica har somnat/däckat
3. Allmänt tidsfördrivarkort typ
4. Hampus mår så dåligt att han svettades ner hela skjortan och var dåligt nära på att spy.


tillslut efter lite upptajtning av hissmaskinisten kom vi iaf in på Parkan och dansade hela natten...
Hemma var vi vid kl 5 och då tog jag mina nya bakistabletter :D SÅ idag har jag mått super bra, dock väldigt trött med 2h sömn och träningsvärk i vaden.



Hejhopp

Kommentarer
Postat av: limp the pimp du vet

ja det va ta mej tusan 2008s bästa kväll! typ iaf...
du glömde nämna att det var tur att hissen hade nödbroms(eller dyligt) annars hade hissen störtat ner 4 våningar!!

2008-03-08 @ 18:59:50
Postat av: hissrädd

omg!

2008-03-09 @ 21:51:34
URL: http://linneanorrman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0