Kristinehamn i 3 dagar

Är i kristinehamn och därför har jag varit lite off här på bloggen... (mamma har nämligen inte internet längre. så jag har åter igen fått kolla på TV)
Och appro på TV måste jag ju kommentera att min favoruitlåt vann på melodifestivalen igår! Wiie.
Jag ska också se ut så efter jag fått två barn och är 40bast. Då kommer jag också att vinna schlagern! (trots min oootroligt osnygga sångröst!)

Idag blir det lungt, ska bara käka upp pappas påskgodis och va med Trajja. Åker hem kl halv 7 imorgon morgon, skulle egentligen ha åkt idag, men mamma blev så ledsen när jag sa det (hon har jobbat hela helgen) så jag får pallra mig upp imorgon istället.

Veckan ser oroligt lovlig ut må jag säga..
Jobbar 12-21 mån-tors
Ledig på fredag (då blir det ikea)
jobbar lör-sön 12-20
På söndagmorgon kommer pappa och sätter upp allting som jag behöver ha upp på väggen (eftersom jag är så sjukt jälva ohändig och förstör att jag rör vid när jag tar fram "verktygslådan")

Hejhoppsansa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0