kändiskåt

Jag har  på senare tid blivit väldigt kändiskåt (antagligen för man faktiskt ser kändisar här i storstan tillskillnad från de värmländska skogarna), och därefter blivit en väldigt bra paparazzi fotograf (se inlägg från typ augusti för rockiga smygbilder)
Här har vi iaf en känids... kommer dock inte ihåg va han hette, eller vad han gjorde. Tror Dennis sa att han var reporter för svt1. (själv trodde jag det var språkröret för miljöpartiet innan han sa vem det var:P)

image274
observera all smygreklam jag fick med.. Nu blir nog cheferna glada...

Och när vi ändå är inne på kändisar så var Sören Jakobsson o handlade två QP av mig i förra veckan. (ni vet han som skrev Sune & Bert böckerna) Det var ball, han hade barn o grejjer. Kan man ju inte tro? Känns som att han skulle vara 100 år vid detta lag.

jaja, nog.

Idag hade jag allvarliga tankar på att sluta köra skift. Men de försvann så fort vi stängde.

Hela dagen har varit en katastrof.... skulle kunnat ha säljt så jääävla mycket mer burgers om vi bara va en till gubbe. Men det var ingen som kunde skicka någon till lilla pg, så det sket sig ju rätt fett.
Ett tag tänkte jag ringa Stigs Center donkan o fråga om de hade någon;P.. (detta place är typ 1mil bort) men blev snart realistisk o tänkte klarare.
Vi fick klara oss med två kassor helt enkelt. (kön stäckte sig säkert till Stigs center iaf, men what to do what to do. Det är bara att hoppas att ingen gap var i dessa två feta köer)

Imorgon blir det simning innan jobbet. Härligt va ordet.
Har jag råd att sola igen? Det är frågan med det stora F'et. (stora problem jag har)

Sova nu. Pusshej


Kommentarer
Postat av: jasper

det ser ut som janne josefsson

2008-03-21 @ 19:57:48
Postat av: limp

ja det gör det (ser ut som janne josefsson altså) :P

2008-03-22 @ 10:19:58
Postat av: Lorenny

hehe coolt att du såg Sören Jakobsson. För ett år sedan var jag på samma bröllop som han..Han är en riktigt trevlig och helt galen person..Han dansade mest av alla och gick runt och drog upp brallorna på varenda en på partyt, han tyckte det var varmt..hehe..ha en glad påsk..puss puss/lorenny

2008-03-22 @ 12:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0