Jag = femte hjulet

Idag har jag jobbat öppning (6.30-15), och allt gick så fruktansvärt bra! Var riktigt stolt över mina brudar i kassan. :) INgen som frågade krokade frågor och alla bara var som små ljus o gjorde allting superduper bra. (lite overkill, men det gick väldigt bra)

Efter jobbet ringde jag till Karin för en fika. Fick med mig skåningen på köpte på fikan. Så var Pullan och hennes nya flickvän med! Jossan, väldigt trevligt att få träffa henne!
Så där satt jag på kanten av bordet som en ensam o tråkig singel medan de andra satt o gulligullade (gäsp), men allting var faktiskt trevligt.
Smakade morotskaka av Karin, SÅ GOTT! Aldrig käkat det förut. Mums!

Snart ska jag sova, blev inte så mycket av det inatt. Så jag har väldigt många timmar att ta igen. Men det var värt!

Nattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0