IQ-fiskmås(ar)

Jag tog en långfika med Hampus nu på kvällen, mycket trevligt.
Hampus bjöd på morotskaka. Det är lätt min nya favorit!



Hann med att kläcka en av mina bättre kommentarer i livet också!

Hampus: "Euw, schnitzel är väl fågel va?"
jag: "Nej nej, det är ju typ kyckling"

Och nu när jag kollade upp stavningen på google står det följande om ordet i Wikipedia:
"Schnitzel ofta wienerschnitzel (tyska Wiener Schnitzel), kötträtt. Stekt, panerat, tunt kalvkött eller skinka"
Bra jobbat av oss.


Brände 25spänn på te. Dessa fikor (fika i plural heter....?) blir så jääävla dyra.
Känns inte som om jag kommer att klara detta just nu... min kyl är tom och ekar så fort man öppnar den, så jag måste handla imorgon. Fan:(
Vart finns Willys?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0