inte längre en bitter person?

Igår natt låg jag uppe o kunde inte sova, tog då fram datorn o kom på att det är snart ett år sedan jag började med denna blogg, så jag läste igenom alla inlägg
Det gjorde jag. O va jag är glad över att jag skriver! Det var verkligen super kul att läsa.
Mestadels var jag sjuk i mars förra året (anledningen till detta är att jag åt INGEN mat, festade lite för mycket, och levde mest som en tok) Så typ var fjärde inlägg från förra mars/april står det att jag varit på värdcentralen eller varit hemma från jobbet pga sjukdom. Men kul hade jag (då jag inte var sjuk:P)

Då jag inte skrev om fest eller sjukdom bloggade jag om hur jooooobbigt allting var. (blev lite trist att läsa efter ett taf typ)
Så härmed ska jag bli en mindre bitter person! Jag ska inte klaga o inte alltid tycka synd om mig själv!
(det kommer väl gå lika bra som alla andra milstolpar jag sätter upp i livet, men iaf)

Nu är snart ett nytt Greys Anatomy avsnitt hemma. WIHOO!

Kommentarer
Postat av: linnea

hehe, mat är bra :) Ja kikade tillbaka för nån vecka sen och såg att jag inte städat sen 20:e jan. Så jag lever hellre i ovisshet ;)

2008-03-06 @ 09:29:40
URL: http://linneanorrman.blogg.se
Postat av: linnea

hehe, mat är bra :) Jag kikade tillbaka för någon vecka sen och upptäckte att ja inte städat sen 20:e januari. Så ja lever hellre i ovisshet ;)

2008-03-06 @ 09:31:15
URL: http://linneanorrman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0