ik

Johan är på väg hit. Han ska skjutsa mig till Ikea så jag kan lämna tillbaka bordet o byta den till en rullgardin. Bordet är ju för stort till min lilla lägenhet. :(
Ibland känner jag att jag bara inte orkar ha kontakt med den mannen, men ibland är det rätt så bra med tanke på att han äger en bil och är väldigt snäll när ställer upp o skjutsar mig när jag ber om det. Så det blir väl till att bjuda honom på frukost antar jag. Min budget >< iiiih



Igår ringde farmor, hon är som min andra mamma, hon är typ allting, hon och mina tvillingkusiner ska komma hit i Maj. Ska bli lite roligt faktiskt. Även om jag lär vara totalt död efter denna helg. men det ska bli härligt att visa de där två stockholms-ungarna en finare del av Sverige. :)

Nu blir det ikea med han.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0