En kul dag!

Idag har jag varit den mest övertrötta människan som funnits. Med tanke på att jag sov 5-6 timmar till gårdagen, och 4h natten till idag.
omg.
Stackars alla på jobbet. Speciellt Jasper som säkert inte ville annat än att döda mig.
Pendlade mellan att vara övertrött och sovande hela dagen.
Kanske var tur att jag inte pallade följa med Johanna ut ikväll, så jag kan sova ut.
Jag o mina brudar på jobbet gjorde en fet stängning tillsammans med schlagermusik, dans och Britney idag :D roligt var ordet faktiskt.

Imorgon kommer pappa & Amis. Ska bjuda på "påskfrukost" (äggmacka) och kaffe. (fast det är inte anledningen till att de kommer, har tvingat hit honom eftersom han måste hjälpa mig få upp hyllor o skit på väggen.. jag är ju som tidigare sagt ingen handyman)
Ska bli trevligt faktiskt. Saknar pappa fast jag träffade honom för bara en vecka sen. Va skulle jag göra utan honom? (det är här pappa skulle ha svarat "antagligen skulle inte mycket bli gjort" eller "ingenting")
Han är för go, min far.


FAN KARIN & JONAS! Ska ni kanske sluta toffla och lägga upp bilderna från gårdagen kanske?!
(innan de blir för gamla för denna blogg liksom;P )


Hejhoppsansa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0