DRA DIT PEPPAR'N VÄXER!

Hur går det med bilderna, Karin?! Ska det behöva ta flera dagar för att få in skiten eller?
Grr. ;P



Jag har gjort det igen! Fångat en "rolig" kommentar, då jag varit på lyset, i mobilen.
Såhär var det:
Jag o Karin satt o hade fyllesnack inne på toagolvet i fredags (vanligtvis är inte jag den som hamnar på toan, men nu blev det så) vi pratade om lite serious stuff sådär..
Så kläcker Karin helt allvarlig: Nej Sanna, han kan dra dit pepparn växer.
 Jag höll på att dö av garv mitt i denna grav-allvarliga diskussion, eftersom väldigt obildade jag trodde att det bara var något hon kom på i stunden, som hon tyckte lät bra liksom..
 Så frågade jag Hampus, en mycket bildad man på jobbet, om man egentligen säger så. O det gör man ju tydligen (!?)
Never heard liksom...
Jaja, det var med andra ord en snällare version av dra åt helvete.
Man lär sig något nytt varje dag
, som man säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0