depp

Jag har kommit fram till att jag behöver något nytt i mitt liv..
Sist jag kände såhär flyttade jag väldigt plötsligt till Göteborg, och innan dess från Kristinehamn till Karlstad.
(lugn menar inte att jag ska flytta från min finfina lägenhet/gbg nu, pappa)
Men måste jag alltid bli så jälva lätt uttråkad? Då menar jag inte bara för studen, utan livet.
Ge mig bara lite förändring fan?!

Kom på nu att jag skrivit tidigare att jag inte ska va så jälva bitter... Skrev också något i form av får se hur länge det kommer hålla, så jag är nog en bitter/tråkig människa helt enkelt.



Angående Maries kommentar på förra inlägget; förstår inte vad du menar.
;)

Kommentarer
Postat av: limp som oxå behöver nåt NYTT i livet ;P

I know the feeling...
skaffa en hobby kanske? typ sammla frimärken? eller bokmärken! tror jag har kvar mina sju album nånstans, så kan vi byta med varann sen...blir ju värsta projektet att skicka märkena mella gbg o kd! värsta bra juuu ;P
hobby är lösningen helt enkelt........

2008-03-11 @ 16:48:09
Postat av: Anonym

Kom och hälsa på mig i Jkpg..!

2008-03-15 @ 11:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0